26 stycznia 2011

dla Antosia :)

z okazji 2 urodzin :)))





Buziaki przesyłam :)))))

13 komentarzy:

  1. ale śliczna, idealna na drugie urodzinki :)

    serdecznie zapraszam do mnie - askowo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna karteczka!! bardzo mi sie podobaja kolorki i ten samochodzik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne autko w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki tworzysz w tej tak mało używanej kolorystyce. Ten dobór wzorków na zieleni i to autko - wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty cudeńka robisz Kasiu! Napatrzeć się nie mogę :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. hehehehe fajowski ten samochodzik:)))

    ps coś mi się dziwnego dzieje z Twoją stroną:/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna urolkiwa kartka
    taka cukierkowa bym powiedziała

    OdpowiedzUsuń
  8. Limonkowa śliczna karteczka, w sam raz dla małego Jubilata. Bardzo fajny kształt samochodziku. Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i delikatna. Ten kolor jest cudny!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz wspaniałe rzeczy,więc postanowiłam Cię w skromny sposób wynagrodzić:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń