5 marca 2011

królikowa wymianka :)

Nie było mnie tu chwilę, ale wasze blogi odwiedzałam systematycznie :)
Dzisiaj pokażę moją królisię Frankę, która poleciałam do Rity, a to za sprawą wymiany wiosennej na blogu Szuflady. Było to dla mnie MEGA wyzwanie, bo szyć to ja nie umiem, no chyba, że obszywanie kartek się do szycia zalicza, to jeszcze jakoś mi wychodzi:) Co wyszło oceńcie sami, a Ricie bardzo dziękuję za tę wymiankę, świetna zabawa i nowe doświadczenie :)

Franka



a tu z koleżanką od Rity :) zdążyłam zrobić pamiątkowe zdjęcie przed wysłaniem:))


:)))))

No i jeszcze chwalę się!!!
Moja rameczka z Beatą wygrała konkurs na blogu Scrapki.pl


Dziękuję !!!

Miłej soboty :)))

5 komentarzy:

  1. Ty nie umiesz szyć??? No jeśli tak wygląda praca osoby, która nie umie to co dopiero będzie jak już się nauczy ;) Fiu....fiu.... Oj zdolne masz rączki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzinki w moich skromnych blogowych progach:))
    Franka jest obłędnie fantastyczna - bardzo pozytywnie zakręcona królica!!!
    Gratuluję wyróżnienia:))
    p.s. mój różany prezencik też w drodze do Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyjesz rewelacyjnie , obłędne króliczki :)
    gratuluję wygranej !!

    OdpowiedzUsuń
  4. no zakochałam się w nich

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne:)Frania ma boską torebusię i kapelusik:)

    OdpowiedzUsuń