21 września 2011

słoneczna jesień

Jesień zbliża się wielkimi krokami....ale najważniejsze, że jest ciepło i słonecznie :)

Dzisiaj pokażę karteczkę taką bez okazji...
powstała z papierów z Galerii Papieru - Cudowne Lata02 i Cudowne Lata6
oraz obrazek Vintage12
wykorzystałam też patyczek po lodzie :)




Galeria Papieru zaprasza na CANDY z okazji pierwszych urodzin :)
Do wygrania najnowsza kolekcja papierów Herbatka dla Dwojga

Zajrzyjcie tam koniecznie :)

( klik w obrazek )


Miłego wieczorku :)

10 komentarzy:

  1. rany jaka śliczna ta karteczka i ciekawy pomysł z patyczkiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczna- pewnie nie uwierzysz - ale nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten motyw- aż musiałam sprawdzić, czy na pewno Galeriowy - za mało jeszcze ich spakowałam?!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha...no tak pakować, a ciąć papierki to niewielka różnica....uwielbiam je:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu,karteczka jest śliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your work is SO unique and beautiful! I'm glad I found your blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. No cuuuuuuuudna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podoba ta kartka -jej prostota, ciepła kolorystyka, czysta forma i oczywiście obrazek vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka,bardzo fajna i ciepła kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, a pomysł z patyczkiem zaskakujący :)

    OdpowiedzUsuń