25 marca 2010

Wyniki CANDY :))))))

Nadejszła chwila, na którą czekałyście! hihihihi

Nie będę się tu rozpisywać, ale było to tak:
razem z moimi kochanymi koleżankami (Kasią, Milenką, Mariolą, Ewą i Beacią) wymyśliłyśmy sposób w jaki zostanie wylosowany zwycięzca:), było to bardzo zagmatwane ale dałyśmy radę (sama nie wiem jak...?). Najpierw każda podała cyfrę od 1 do 9, potem zostały pomnożone, wynik podzielony przez 6 (tyle nas było), a liczba, która wyszła podzielona przez "te moje" 35 :)

wynik : 36

a 36 komentarz należał do FojAgi

GRATULACJE!!!!!!!!!!

ale postanowiłam obdarować małą niespodzianką jeszcze 5 osób!
dziewczyny wylosowały takie numerki :

135 - Izzie

47 - Olenkaja

30 - vairatka

1 - dorota

24 - arsarnem


Dziękuję Wam bardzo za życzenia i tak liczne odwiedziny, wylosowane dziewczyny proszę a wysłanie adresów na dekuferek@gmail.com

11 komentarzy:

  1. hihihi fajne losowanie ;) Gratuluję Zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skaczę pod sufit!!! W końcu coś wygrałam!!! Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))))) Czyżby przyszły dobre czasy? Blog mam od lutego a to już moje drugie zwycięstwo :) Ale się cieszę - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla wszystkich wygranych

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations for winners!!! They are so lucky girls ))))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, ciesz sie dobra passa, nastepne candy przed Toba.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje wszystkim szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej:)))
    I dziękuje Kasiu za niespodzianke do której mnie wylosowałas:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja Cię kręcę! ale mnie niespodzianka spotkała! biegnę wysłać adresik!

    OdpowiedzUsuń