21 kwietnia 2010

urodzinowa




15 komentarzy:

  1. cudowna kartka - piękne kolory i cudowne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza karteczka, urzekła mnie różyczka wygląda tak delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu!
    niezmiernie cieszę sie, ze trafiłam na twojgo bloga :) Juz komentarz zostawiłam u potrójnie oczekujacej mamy, bo to u niej na ciebie wpadłam.
    Jakis czas temu razem pracowałysmy a teraz to od czasu do czasu widujemy się we wtorki w kinie (choć ostatnio ja kino zaniedbałam).
    To jak wiesz już kto cię "napastuje"
    Kika_73 vel Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A i jeszcze jedno. Kasiu cudeńka robisz.
    Kika_73

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia??? no tak, tylko która???? :D:D:D:D:D mój nr gg 8798137...odezwij się :)

    OdpowiedzUsuń